Segala puji bagi Allah tuhan yang Maha Esa dan selawat serta salam keatas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W.

Tuesday, 2 December 2014

Masalah Kulit, Bau Badan, Jerawat Badan. . . .

Assalamualaikum w.b.t !!!

This time, saya nak share lagi produk JSD apa yang saya pakai.
Sharing is caring kan. Saya guna, saya rasa kesannya, saya gembira, dan saya kongsi dengan korang!!
Saya tak share la kalau saya tak pakai produk JSD ni.
Sekali dah cuba, terusssss melekat. Rasa nak pakai semuaaaaaa produk JSD. HiHi.

Orait!
Kali ni saya nak cerita pasal Magic Body Slimming Soap(MBSS).
Slimming???? YESSSSS. SLIM/KURUS.
Tapi jangan lah harapakan sabun saje kan nak kurus.
Macam tak logikkkkk aje. JSD pon ada SLIM SET tauuuuuu. Later saya cerita. HEHEHEHE~

Sebenarnya MBSS ini mengandungi banyak kandungan herba yang boleh bertindak sebagai penyingkir toksin dalam badan. Jugaaaaaaa, MBSS ini mampu merawat kulit yang bermasalah sepertiiiii:::::::
~ Menghilangkan selulit dekat perut
~Hilangkan kulit-kulit kaki yang merekah, dan pecah-pecah
~Jerawat pasir di badan juga boleh hilang!
~Boleh feeling2 spa iaitu dijadikan scrub badan tapi tidak melukakan untuk menanggalkan kulit2 mati.
~Menghilangkan bau badan!!
~Kurangkan perut menggeleber
~Mencerahkan kulit2 gelap seperti celah ketiak, celah peha, buku lali dan sebagainyaa.
~Untuk ibu yang baru bersalin, boleh meghilangkan kesan2 merekah pada perut.

Haaaaaaa~~
Banyak kan kelebihan dia, tapi keberkesanannya memang terbukti berdasarkan testimoni yang ada dannnn diri saya sendiri selaku penggunaa! Saya dan suami sebenarnya, eh bukan, saya,suami, dan mama saya. HiHiHi.

Saya mula nak cuba pakai MBSS ini sebab suami saya mengalami masalah gatal2 kulit.
Asal makan la seafood ke, kacang ke, peluh2, mula la gatal2 tempat biasa gatal2 tu.
Kesian pulak tengok duk tergaru-garu, kadang2 luka, kadang berdarah.

So, saya rajin2 la belek2 produk JSD dan saya jumpa MBSS ni!!
Tengok testimoni2 dia memang meyakinkannn!
So, saya cuba lah. Kot la boleh selesai masalah.

Kali pertama pakai, suami kata, "Rasa kulit macam tertanggal". HaHaHa!
Terkejut jugak saya sebab saya tak dan pakai, nak balik asrama. Tinggal je la kat rumah.
Rupanya, boleh rasa kesan buih2 sabun tu meresap ke dalam kulit. Waahhhhh~~
Saya pun excited la dengar, rasa nak balik rumah cepat nak try jugakkk!!

Then, saya sentiasa tanya suami, ok tak pakai sabun tu so far?
Suami kata gatal dah kurang, kulit pon dah makin smoooothh jee.
Alhamdulillahhhh! Bangga jugak rasa dapat happykan suami. KiKiKi.
Anndddd, bila balik rumah weekend tu, saya pon dah nampak banyak perubahan pada masalah suami tu.
Memang makin cantik balik kulit dia, gatal2 pon dah kurang.
Cuma saya kena tanya setiap kali lepas mandi pakai ke tak MBSS, maklumlahhh lelaki. KuiKui.
Anddd saya pulak kalau balik memang excited la nak pakai MBSS!!

Nak jimat, sapu2 dulu sabun tu all over body, basahkan bath sponge tu, gosok2 sabun tu dekat sponge tu untuk keluarkan BUIH MEWAH dia. Then pakai sponge tu sahaja nak sental2 badan. Sebab BUIH DIA MEWAH OOiiii. Memangggggggg bestttt. Saja bagitahu camna nak jimat sabun ini. Weee~

Lepas pakai,kulit jadi shiny, lembuttt, wangiiii, sental2 ketiak boleh putihhh,, HAHA.
Parut2 pon makin pudar. Bau badan pun kurang dik nonnn. Kalah sabun tekan2 tu.
Kekadang tak luak sabun tekan2, macam tak best kalau tinggai MBSS yg ada depan mata. BESTTTT!!!! Tak nyesal beli.

Nak nyahtoksin dalam perut, sapu lelama kat perut. Lepas pada tu, buang air lah jawabnyaaa. HaHa!
Tu experience masa mula2 pakai, ingat salah makan ke apa.
Mama pon pakai, mama pun experience sama. Weeeeeeeeeee~~~ Boleh slim perotttt.

Tapi, kena la pakai SET SLIM JSD kalau nak betul2 slim. HiHi. Lain kali cerita.
Anddddddd sepupu yang duk pakai pun repeat order. Sampai dua sekali tiap kali order sebab takut habis cepat katanya. HakHak!

Nahhhh belanja sikit testimoni untuk tatapan. Ekekeke~






Itulah pengalaman saya boleh cerita pun, pengalaman sendiri. ;)

Kalau berminat nak cuba MBSS, boleh direct pm saya di https://www.facebook.com/ayuniadyahani atau
SMS/WHATSAPP 0134386346.

InshaAllah saya cuba bantu dan kongsi kebaikan JSD dengan anda okay!
JSD manis, mantap dan penuh rahsia. ;)
DONE YOUR READING? WELL, THANK YOU.
There was an error in this gadget